

Projectenservice (hierna: ‘we’ of ‘wij’) kan gegevens verwerken van u. Sommige gegevens vallen onder verordening(EU) 2016/ 679 van het Europees Parlement en De Raad (hierna: 'AVG') onder persoonsgegevens. Deze gegevens mogen we alleen verwerken in bepaalde gevallen, voor vooraf omschreven doeleinden en bewaren zoals vooraf aangegeven. Om u in de gelegenheid te stellen daarvan volledig kennis te nemen hebben we dit Privacybeleid opgesteld.
Dit privacybeleid is bedoeld voor alle (potentiële) gebruikers van onze dienstverlening Projectenservice, of dat nu via deze website, telefonisch of e-mail is.
Maakt u gebruik van onze dienstverlening Projectenservice? Dan gaat u akkoord met de bepalingen in dit Privacybeleid.
Dit privacybeleid betreft primair de verwerking van persoonsgegevens. Voor informatie over data die we wel of niet verzamelen via onze website verwijzen we u graag naar ons cookiebeleid .
Alleen gegevens die u met ons deelt, via de website, telefonisch of via e-mail. Dit kunnen persoonsgegevens zijn die vallen onder de AVG, maar dat hoeft niet. Uw eigen naam, een persoonlijk e-mailadres of GSM-nummer bijvoorbeeld zijn meestal persoonsgegevens. De naam van uw bedrijf, een algemeen e-mailadres ([email protected]), gegevens van een project en een algemeen telefoonnummer bijvoorbeeld zijn nooit persoonsgegevens.
Als het wel persoonsgegevens zijn betreft het zonder uitzondering persoonsgegevens die noodzakelijk zijn voor communicatie met u. Zo verwerken we bijvoorbeeld uw naam, geslacht, zakelijk(e) telefoonnummer(s), zakelijk(e) e-mailadres(sen) en functieomschrijving.
We verwerken ze in onze database (opslag van dus), gebruiken ze om u te benaderen en delen ze met leveranciers die u bij uw project kunnen helpen. Voor dat laatste hebben we altijd eerst uw toestemming nodig. Die kunt u ons telefonisch of via e-mail geven, maar ook door akkoord te gaan met dit privacybeleid op onze website.
Eénmalig per project en alleen met leveranciers en/of dienstverleners die kunnen voorzien in de door u aangegeven behoefte(s), tenzij u in een later stadium zelf aangeeft nog op reacties te wachten, in welk geval we uw gegevens op uw verzoek een tweede keer delen.
Maximaal vier keer per project:
a. Nadat we telefonisch contact hebben gehad over uw project ontvangt u het verslag met daarin de gemaakte afspraken per e-mail, met daarbij het verzoek e.e.a. door te kijken en waar nodig aanpassingen aan ons door te geven.
b. Nadat we van u benodigde aanpassingen hebben ontvangen of indien u na zeven dagen niet heeft gereageerd delen we uw gegevens met de betreffende leveranciers en dienstverleners zodat zij u van dienst kunnen zijn bij uw project. Mocht u ondanks onze zorgvuldigheid uiteindelijk liever niet hebben dat we uw gegevens delen dan is het wijs voor die tijd te reageren.
c. Na een maand sturen we u een e-mail met de vraag hoe het is gegaan en of we nog iets voor u kunnen betekenen.
d. Na drie maanden bellen we u nog een keer indien we op c. geen reactie hebben gekregen.
e. Na zes maanden mailen we u nog een laatste keer.
Wordt u op enig moment liever niet meer benaderd door onze leveranciers dan kunt u hiertoe een schriftelijk verzoek indienen op onderstaand adres of dit aan de betreffende leveranciers zelf duidelijk maken. Wordt u op enig moment liever niet meer benaderd door ons dan kunt u dit kenbaar maken via een antwoord op iedere e-mail of schriftelijk op onderstaand adres.
Zolang als noodzakelijk voor onze samenwerking. De persoonsgegevens worden in principe 20 jaar na het laatste contactmoment met u verwijderd uit onze database.
Dat is uiteindelijk afhankelijk van de afspraken die u met hen maakt, wij maken de afspraak met hen dat ze de gegevens gebruiken voor het onderhavige project.
Wat betreft het delen van uw gegevens met derden: alleen voor het onderhavige project. Wat betreft de verwerking van uw gegevens intern: zolang als u de toestemming daarvoor niet intrekt.
Wij slaan uw gegevens op in onze database(s), welke op eigen servers en servers van derden kunnen staan opgeslagen. Uiteraard is de toegang tot deze database(s) beveiligd en beperkt tot medewerkers waarvoor toegang uit hoofde van hun functie noodzakelijk en/of wenselijk is. Alle medewerkers hebben daarnaast een geheimhoudingsplicht, wat betekent dat zij uw gegevens onder geen beding openbaar mogen maken of anderszins delen met derden tenzij u hiervoor toestemming heeft verleent of wij dat wettelijk verplicht zijn. Door ons genomen passende technische en organisatorische maatregelen teneinde uw persoonsgegevens te beschermen garanderen u geen bescherming tegen verlies, verminking, corruptie, onrechtmatige verwerking of diefstal van of schade aan uw persoonsgegevens door malafide praktijken van derden of onvoorziene omstandigheden anderszins (inhoudend maar niet beperkt tot: computervirussen, (cyber)diefstal en stroomstoringen). Wij zijn alleen aansprakelijk voor schade, opgelopen door u als natuurlijk persoon, als gevolg van verlies, verminking, corruptie, onrechtmatige verwerking of diefstal van of schade aan uw persoonsgegevens door onjuiste/onvoldoende beveiliging daarvan door ons, indien wij een correct verzoek van u inzake door ons verwerkte persoonsgegevens van u, dat ons heeft bereikt en waarvan de geldende wetgeving stelt dat wij dat hadden moeten behandelen, niet/onjuist/onvolledig hebben behandeld en daardoor uw persoonsgegevens nog/onjuist/onvolledig in onze database(s) staan. U vrijwaart ons voor alle aanspraken van derden inzake (de verwerking/beveiliging/opslag van) uw persoonsgegevens.
U kunt ons verzoeken data die onvolledig of onjuist is of in strijd is met een wettelijke bepaling aan te passen, aan te vullen of te verwijderen; u kunt ons verzoeken de verwerking van uw gegevens te beperken tot bepaalde onderdelen; u kunt ons verzoeken gegevens over te dragen indien deze zijn verkregen d.m.v. en/of verwerkt voor een overeenkomst; u kunt ons verzoeken uw gegevens te verwijderen uit onze database(s).
LET OP: een verzoek dat ons bereikt via de onderstaande weg zullen we altijd in behandeling nemen, echter staat een verzoek niet gelijk aan de uitvoering daarvan. Enkel indien uw verzoek conform de AVG is en/of bij exclusief oordeel van ons een (potentiële) samenwerking tussen ons en uw organisatie niet schaadt of bemoeilijkt zal uw verzoek worden gehonoreerd.
Een verzoek tot het uitoefenen van een of meerdere rechten uit de AVG kunt u indienen op onderstaand kantooradres van de verantwoordelijke voor de verwerking.
Ons privacybeleid is onderhevig aan wijzigingen, bijvoorbeeld in geval van veranderde wet- en regelgeving of uitbreiding van onze diensten. Wij kunnen dit privacybeleid daarom altijd aanpassen naar believen en zonder u vooraf op de hoogte te brengen daarvan. Het is aan te raden om dit privacybeleid van tijd tot tijd te raadplegen, zodat u bekend bent met eventuele wijzigingen.
Laatst gewijzigd: 17 juli 2018.
Into Business Afdeling Projectenservice Flevolaan 5 1382JX Weesp